lördag 24 mars 2012

En i gänget






Efter att andra bloggare bloggat om sina skofyndfynd så sprang jag till Stadium i morse. Så nu promenerar jag så fint med Reeboks Easytone. Rosa så klart.

5 kommentarer:

  1. Visst är det sköna! Åh en färg man blir glaaaaaad av :-)

    SvaraRadera
  2. Ja! Då är jag med i gänget! Rosa har jag också :D

    SvaraRadera
  3. Fiiiina!
    Hur var de att gå i?

    SvaraRadera
  4. Men så snygga!!!
    Kostade?

    Jag tror att jag skulle bli mer sugen på träning igen om jag fick rosa pjuck.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.