Visst är det sköna! Åh en färg man blir glaaaaaad av :-)
Ja! Då är jag med i gänget! Rosa har jag också :D
snygga!
Fiiiina! Hur var de att gå i?
Men så snygga!!!Kostade?Jag tror att jag skulle bli mer sugen på träning igen om jag fick rosa pjuck.
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Visst är det sköna! Åh en färg man blir glaaaaaad av :-)
SvaraRaderaJa! Då är jag med i gänget! Rosa har jag också :D
SvaraRaderasnygga!
SvaraRaderaFiiiina!
SvaraRaderaHur var de att gå i?
Men så snygga!!!
SvaraRaderaKostade?
Jag tror att jag skulle bli mer sugen på träning igen om jag fick rosa pjuck.