torsdag 22 mars 2012

Dålig konferens

Var på heldagskonferens idag.

Den var skitdålig.

Inte en endaste godisbit bjöd de på.

3 kommentarer:

  1. Toppen! Då slapp du den frestelsen.

    SvaraRadera
  2. Haha! Skrattar åt Singelmammmans kommentar men jag tycker ju att dom kunde gott bjudit på något sött bara för att konferensen var så tråkig menar jag.

    SvaraRadera
  3. Singelmamman: eller hur. ;)

    Gafflan: var faktiskt urtråkigt! Hade behövt nåt som piggade upp.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.