Sista tiden har inte blogglusten riktigt fallit på.
Och när jag ser tillbaka på gamla inlägg så ser jag ju flera mönster. Teman.
Ältadeppaofferkoftapå-temat.
Sommarsolvingrillalivetleker-temat.
Sökanyttjobb-tema.
Tränaintensivtochviktminskaförattsengåuppalltochlitetill-temat.
Tja. kanske dags att lägga ner.
Eller rycka upp mig och ta tag i mitt liv och göra något åt det.
Men hey- that's me.
Näe, inte lägga ner. Då blir jag deppig, även om jag är typ sämst på att kommentera så läser jag. Varje dag. Kram
SvaraRaderaNEJ inte lägga ner! Men om du känner så kanske du behöver en paus. Och man måste ju inte skriva inlägg varje dag. Hur du ön gör så finns jag här och väntar när du kommer tillbaka.
SvaraRaderaTa hand om dug,
Kram
Blogglusten går upp och ner. Du kanske behöver en paus bara?
SvaraRaderaInte sluta!!
SvaraRaderaTa en paus om det känns trist att blogga just nu. Själv har jag också svår bloggångest och vill gärna förnya mig men jag gillar ju att gnälla och när det gäller vikten så är jag medlem i din klubb!
Kram.
Försvinn inte.
SvaraRaderaDå tar jag inte ansvar för mina handlingar! ;)
Nä, inte sluta! En blogg är intressantast om den går lite upp och ner, hit och dit.
SvaraRaderaHoppas lusten kommer åter!
Kram!
Våga inte sluta!!!!
SvaraRaderaInte luta.
SvaraRaderaDu är en av mina snällaste kommentatorer!
nä men sluta inte.
SvaraRaderaNehepp du. Paus ja. Sluta nej.
SvaraRaderaPaus får du ta. Det andra är strängt förbjudet.
SvaraRaderaSå för att du bloggar om livet ska du sluta blogga? Äh, pausa om du behöver, och det kan man ju behöva ibland, i alla fall mentalt. Sen är det bara att fortsätta. Livet är ju inte den där breda sköna motorvägen hela tiden. Och att bloggen visar hela dig tycker jag bara är bra.
SvaraRadera