fredag 16 mars 2012

Avancerat ett hack uppåt

Förre fredagen var vi barnfria och åt godis till middag. Ikväll blev det korv med bröd.
Men nästa helg, då ni, då blir det 3-rätters på restaurang.

Det tar sig liksom.

1 kommentar:

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.