Visste ni att värmeljus helst ska brinna ut och slockna självt?
Det har jag iaf hört.
Så nu sitter jag här och väntar på att de ska slockna så jag kan gå och lägga mig.
Och det var en jäkla lång brinntid på de här verkar det som.
Bra skit det dära IKEA.
Då kan man få vara uppe länge?
SvaraRaderaHar jag också hört. Och ibland lever jag efter det, då blir jag vaken länge kan jag säga. Och trött.
SvaraRaderaNämen näe- vem har sagt det? and why?
SvaraRaderavad händer om det inte får dö ut på egen begäran? Inte skriva sånt- jag får för mycket rörelse i tankeverksamheten :)
Men varför det?
SvaraRaderaVad skulle skälet vara då?
SvaraRaderaÄh jag blåser ut och tänder igen hela tiden. Både jag och huset finns var....
SvaraRadera