måndag 20 februari 2012

Tomt och tyst i huset

Barnen har sportlov och skall spendera kommande dygn hos storkusinerna inklusive ett besök till stadens lekland. (thank good att jag slipper följa med)

Och vips så har jag och maken en barnfri kväll/natt.

Så lägligt att att jag ligger här och mår pyton.

Not.

4 kommentarer:

  1. Men nääääe!!
    Friska på dig snabbt och hoppas ni kan njuta liiite av egenkvällen i alla fall!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Surt. Hoppas det går över snabbt så du och maken hinner njuta nåt. Fast iofs bara att få vara sjuk hemma ifred brukar ju vara lite som semester.

    SvaraRadera
  3. Skynda och krya på dig! Typiskt att det alltid kommer när det är som allra mest olägligt.

    SvaraRadera
  4. Nä men näääää, krya på dig.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.