tisdag 14 februari 2012

Staaaackars baaaarnen






Försöker romantisera allahjärtansdagsmiddagen med tända ljus.
Serverar barnen, mot deras vilja, pasta och köttfärssås.

De har nog fått oxfilé och rostbiff alldeles för ofta. Bortskämda ungar.

Men alldeles underbara!

6 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.