söndag 12 februari 2012

Sjukstuga AB

Nu är 10-åringen sjuk igen.
Hon avslutade ju nyligen en penicillinkur då hon hade öroninflammationen från hell.

6-åringen insjuknade ju i tisdags och är inte helt och fullt frisk än.

Trist det här med sjuka barn.
Och tristast är det för dem själva.

2 kommentarer:

  1. Usch ja, det låter inget vidare! Skickar lite krya-på-dig-hälsningar till dina avkommor!

    SvaraRadera
  2. Sjuka barn... då skulle du veta hur det är med en (influensa?)sjuk man :-(

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.