Nu är 10-åringen sjuk igen.
Hon avslutade ju nyligen en penicillinkur då hon hade öroninflammationen från hell.
6-åringen insjuknade ju i tisdags och är inte helt och fullt frisk än.
Trist det här med sjuka barn.
Och tristast är det för dem själva.
Usch ja, det låter inget vidare! Skickar lite krya-på-dig-hälsningar till dina avkommor!
SvaraRaderaSjuka barn... då skulle du veta hur det är med en (influensa?)sjuk man :-(
SvaraRaderaKram