måndag 27 februari 2012

Så var denna vecka igång

Måndag.
Huvudvärk.

Men vi har lagat en god köttfärslimpa som barnen glufsade i sig till vår förvåning. För de gillar iiinte köttfärslimpa pep de högljutt innan maten var klar.

Och så har vi sålt min pendlarbil ikväll.
Inte för att jag ska sluta pendla. Än. Utan för att jag numera har en kollega att samåka med.

Och det var ju nu egentligen som jag skulle lyfta arslet ur soffan och ut och gå.
Men det får bli en annan dag.

3 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.