onsdag 29 februari 2012

Off

Jag är lite off.
Eller mycket off.

Inget att blogga om.
Eller jo!

Jag har egentligen massor att blogga om. Men kan inte.
Det suger lite.

Tänks så spännande inlägg jag hade kunnat skriva.
Oj. Oj.

Men mer än så får ni inte. Tyvärr.

8 kommentarer:

  1. Sånt suger. Är lite off jag med, men inte för att jag sitter på en massa smaskigt som jag skulle kunna berätta ;-)

    SvaraRadera
  2. Du får en kram av mig!
    Hoppas allt löser sig snart!

    SvaraRadera
  3. cliffhanger!
    men kram på dig ändå! :D

    SvaraRadera
  4. Precis så känner jag också!

    SvaraRadera
  5. Men vaddå???? Är det spännande så vill jag ju veta ;-).

    Beeeerätta.

    Snart.

    Kanske?

    SvaraRadera
  6. Nyfiken! Hoppas att det är något positivt, trots att du är off..och känner igen känslan av "offhet", men oftast ger det med sig, stor kram till dig och hoppas du får en skön helg!

    SvaraRadera
  7. Hellre off i bloggosfären än off IRL!
    Kram och välkommen att bli "on" igen!

    SvaraRadera
  8. Skål! Och jag kanske har glömt bort bloggventilen ett tag. Kanske läge att besöka den nu?

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.