måndag 20 februari 2012

Men så här skulle det ju inte bli

Ofrivilligt jobbar jag på hemmaplan idag.
För min mage protesterar.

Illamående och en del toabesök har inlett min måndag.

Hoppas det är snabbt övergående, för jag kan inte bli sjuk den här veckan ju.
Får ju finfrämmande både från norr och söder.
En syster från vart håll.

7 kommentarer:

  1. Hoppas att det bara är något tillfälligt!

    SvaraRadera
  2. Koltabletter!!!

    Finns på Apotekt, om man frågar snällt. Stoppar upp den elakaste bacill. :-)

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig!

    Jag är också hemma! Med två sjuka barn.

    kram

    SvaraRadera
  4. Det kanske, kanske inte är meningen att man skall grilla utomhus på vintern.

    SvaraRadera
  5. Stackars du! Magar lever sina egna liv...

    SvaraRadera
  6. Hoppas det bara är en snabb "rensning" ;-) Kryakram!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.