Ofrivilligt jobbar jag på hemmaplan idag.
För min mage protesterar.
Illamående och en del toabesök har inlett min måndag.
Hoppas det är snabbt övergående, för jag kan inte bli sjuk den här veckan ju.
Får ju finfrämmande både från norr och söder.
En syster från vart håll.
Hoppas att det bara är något tillfälligt!
SvaraRaderaKoltabletter!!!
SvaraRaderaFinns på Apotekt, om man frågar snällt. Stoppar upp den elakaste bacill. :-)
Ta hand om dig!
Krya på dig!
SvaraRaderaJag är också hemma! Med två sjuka barn.
kram
Det kanske, kanske inte är meningen att man skall grilla utomhus på vintern.
SvaraRaderaStackars du! Magar lever sina egna liv...
SvaraRaderaHoppas det bara är en snabb "rensning" ;-) Kryakram!
SvaraRaderaJÄVLA SKIT!
SvaraRaderaKrya på dig!!!!