Avrundar veckan med fruktsallad och godis framför Wallander.
Och jag veet. Men godis är som knark för mig. Eller sockret i det i alla fall.
Har inte ork till att hålla mig borta från det.
Är lite svag för tillfället.
Blickar framåt mot en ny vecka och hoppas på att "plötsligt händer det" ska slå in.
Ta en sak i taget.
SvaraRaderaDet ordnar sig.
Samma här.. (tyvärr).
SvaraRaderaVarför måste det vara så förbannat gott..? :-P
Ha en fin söndag.
Kram V
Själv är det godisstopp fram till påsk och till Wallander igår var jag så sugen.
SvaraRaderaFruktsallad är en riktig höjdare!
SvaraRaderaVi sitter i samma båt - sockerknarkare med återfall :( Det finns liksom ingen botten utan det går i hur mycket som helst i den här magen.
SvaraRadera