söndag 19 februari 2012

Grillpremiär













Grannen bjöd på grillat och jag bjöd på bullfika.

Barnen byggde snögubbar. Den ena med sportig touch.

Efter drygt två timmar utomhus i hagel varvat med blöta snöflingor spenderar jag resten av dagen i soffan. Med gott samvete.

4 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.