onsdag 15 februari 2012

Det är roligt nästan jämt

En onsdag som började med besvikelse och tårar.

Men ger mig själv en klapp på axeln för väl genomfört självmordsuppdrag idag.

Dagen slutade desto bättre med -1,2 på vågen.

Så summa sumarum så har det vart en bra onsdag.

Laddar nu inför torsdagen.

9 kommentarer:

  1. Som ordspråket säger; om du gråter på förmiddagen har du gått ner i vikt på kvällen.
    Eller kanske jag blandar ihop ordspråken nu?

    SvaraRadera
  2. Härligt till dina -,12 kilo! Grattis!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Grattis till minuset och hoppas att det blir en bättre torsdag. Kram

    SvaraRadera
  4. Åh. Kram till dig. Men 1.2 kilo. Det är förbaskat mycket. KÄMPA.

    SvaraRadera
  5. Heja dej! På vågen och i livet :)

    SvaraRadera
  6. Jätteduktiga du, bravo !
    och Singelmamman - jag tycker du ska skriva ner flera klokhetsuttryck och dela med dig av...

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.