En onsdag som började med besvikelse och tårar.
Men ger mig själv en klapp på axeln för väl genomfört självmordsuppdrag idag.
Dagen slutade desto bättre med -1,2 på vågen.
Så summa sumarum så har det vart en bra onsdag.
Laddar nu inför torsdagen.
Som ordspråket säger; om du gråter på förmiddagen har du gått ner i vikt på kvällen.
SvaraRaderaEller kanske jag blandar ihop ordspråken nu?
Härligt till dina -,12 kilo! Grattis!
SvaraRaderaKram K
Bra jobbat Chris!
SvaraRaderaNy dag, nya tag, på't igen.
SvaraRaderaKeep up the good work! :-)
SvaraRaderaGrattis till minuset och hoppas att det blir en bättre torsdag. Kram
SvaraRaderaÅh. Kram till dig. Men 1.2 kilo. Det är förbaskat mycket. KÄMPA.
SvaraRaderaHeja dej! På vågen och i livet :)
SvaraRaderaJätteduktiga du, bravo !
SvaraRaderaoch Singelmamman - jag tycker du ska skriva ner flera klokhetsuttryck och dela med dig av...