lördag 18 februari 2012

Bättre sent än aldrig





Kanske i senaste laget att bära ner sommarskorna i källaren.

Fast när jag tittar ut så ser det ut att dröja ett tag innan jag kan trippa runt i mina klackar med bara tår.

2 kommentarer:

  1. Åh de töar ju, plusgrader på termometern och lite positiv andra så går vi snart i öppnatårskor igen :-)

    SvaraRadera
  2. Det går fort, snart är det dags igen :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.