måndag 16 januari 2012

Vilket mörker

När jag lämnade jobbet låg snön vit på marken och lyste upp lite.
Men hemma var det barmark och mörkt. Som vanligt.

Inte undra på att jag höll på att somna vid ratten på hemvägen så mörkt det var.

Eller så berodde det på att jag sov 4 timmar i natt. Max.

8 kommentarer:

  1. det kan nog bero på att du sov lika mycket som mig.
    lägg dig tidigt ikväll Chris. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Men om bara några veckor kommer ljuset tillbaka. Ha tålamod...och kör försiktigt.

    SvaraRadera
  3. Ta´t lugnt... snön är borta nu och det är mörkt igen. Sov gott!

    SvaraRadera
  4. Mer sömn ordinerar dr Kattis.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hm... KAN ha med sömnbristen att göra tror jag. Eller en kombo. ;-)

    Sov gott i natt nu då!

    SvaraRadera
  6. Kör försiktigt. Lägg dig tidigt ikväll.

    Kommer ihåg för några år sedan, när jag vr sådaär trött. Inte för att jag smällde med bilen, men det var flera gånger jag var på väg in i väggen i Eugeniatunneln med bilen på morgonen... Inte så kul.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.