fredag 27 januari 2012

Stackars barn

Inte undra på att Timea var ledsen inatt.

Dubbelsidig öroninflammation.

Och då snackar vi om tjejen som gick med bruten arm i fyra dygn utan att gråta.
Så jag förstår att hon hade ont inatt.

Nu blir det pencillin och kurering.



2 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.