lördag 21 januari 2012

Ny app






Jag har lagt till en ny app idag.
Så nu kan jag knarka via mobilen. Mycket smidigt sätt att knarka på.



3 kommentarer:

  1. Jävligt beroendeframkallande.

    Du. Anta utmaningen dååååååååååå. Jag villvillvill

    SvaraRadera
  2. Akta dig, den appen är farlig. Den har tagit över mitt liv, nästan i alla fall:)

    SvaraRadera
  3. Jag knarkar den på datorn i stället.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.