måndag 30 januari 2012

No puking och ny utmaning

Känns skönt att gårdagens illamående inte utvecklade sig till någon slags kräksjuka.
För kilona ska jag gå ner ändå.

Har hoppat på en utmaning. Igen.
Midsommarutmaningen hos Frk Finemang.

Det kan inte annat än gå finemang.

7 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.