Jag tappade räkningen hur många gånger familjens pre-teen ringde mig idag på jobbet.
Ja men det förstår ni väl att mamma som befinner sig 10 mil bort kan fixa så att stackarn slipper gå hem från skolan i snöslasket. Not.
Barnen ska härdas. Hon fick vackert gå.
Sen var det även mammans fel att den nya karatedräkten var för vid i ärmarna.
Det fixade jag också på 10 mils avstånd. Not.
Barnen är söta nästan jämt.
Speciellt när de sover.
När barnen sover. Då är det fantastiskt att vara förälder!
SvaraRaderaSmå barn små bekymmer. Eller hur är det nu det heter;)!!
SvaraRaderaHahaha förlåt att jag skrattar men det är så skönt att känna igen sig :-)
SvaraRaderaVa?
SvaraRaderaFixar du inte det?
Dåligt.
Satt 25 mil hemifrån, dessutom på pappavecka, då ena sonen ringde och ville att jag skulle komma t skolan med torra strumpor. I don't think so.
SvaraRaderaSom sagt, söta när de sover.
Ungar borde sova mer;)
SvaraRaderaSovande barn är söta barn.
SvaraRaderahaha rätt, barn ska härdas :P
SvaraRaderaTant Grön: håller med!
SvaraRaderaKrakel: skriver under på det!
Ceciliah: you'r welcome.;)
Ett stenkast: no, no.
Tre Gringos: speciellt pre-teens. Och i ditt fall de med ADHD antar jag.;)
Ting: visst är jag. Vinner nog priset "bad mother of teh year".;)
Malde: mycket.
Bpodyplace: visst ska de. Ingen curling här heller.
hahah fan va skön du är
SvaraRadera