torsdag 12 januari 2012

Mamma fixar allt

Jag tappade räkningen hur många gånger familjens pre-teen ringde mig idag på jobbet. Ja men det förstår ni väl att mamma som befinner sig 10 mil bort kan fixa så att stackarn slipper gå hem från skolan i snöslasket. Not. Barnen ska härdas. Hon fick vackert gå. Sen var det även mammans fel att den nya karatedräkten var för vid i ärmarna. Det fixade jag också på 10 mils avstånd. Not. Barnen är söta nästan jämt. Speciellt när de sover.

10 kommentarer:

  1. När barnen sover. Då är det fantastiskt att vara förälder!

    SvaraRadera
  2. Små barn små bekymmer. Eller hur är det nu det heter;)!!

    SvaraRadera
  3. Hahaha förlåt att jag skrattar men det är så skönt att känna igen sig :-)

    SvaraRadera
  4. Va?
    Fixar du inte det?
    Dåligt.

    SvaraRadera
  5. Satt 25 mil hemifrån, dessutom på pappavecka, då ena sonen ringde och ville att jag skulle komma t skolan med torra strumpor. I don't think so.

    Som sagt, söta när de sover.

    SvaraRadera
  6. Sovande barn är söta barn.

    SvaraRadera
  7. Tant Grön: håller med!

    Krakel: skriver under på det!

    Ceciliah: you'r welcome.;)

    Ett stenkast: no, no.

    Tre Gringos: speciellt pre-teens. Och i ditt fall de med ADHD antar jag.;)

    Ting: visst är jag. Vinner nog priset "bad mother of teh year".;)

    Malde: mycket.

    Bpodyplace: visst ska de. Ingen curling här heller.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.