Haft en konferensdag all inclusive.
Det vill säga kaffe och macka på fm, lunch och em-fika.
Det är man inte bortskämd med precis som kommunal chef.
Sen ikväll har jag shoppat upp halva lönen på Willys.
Ja makens lön, för min landar på kontot i morgon.
Många kassar blev det att släpa upp för trapporna.
Guud så stark jag kommer bli.
Slog ner rumpan i soffan strax efter kl 21.
Surfade först in på www.ams.se, sen FB och sist bloggen.
Stackars bloggen.
Måste nog ta hand om den bättre, annars kanske den vissnar helt.
Men det får bli imorgon när jag jobbar hemma i sällskap av småfebrig son.
Mig slipper du inte än på ett tag, även om du inte sköter om bloggen som du vill!
SvaraRaderaMan behöver pausa ibland.
Kramar
Mig slipper du inte heller!
SvaraRaderaKRAM!
Ha! Mig slipper du inte heller. Även om jag inte alltid kommenterar.
SvaraRaderaDu vissnar inte Chrissan, du samlar kraft så du kan blomma igen i vår...
SvaraRaderaDet här med snö och kyla kan få vem som helst att gå i stå.
*kram*
Bjuddagar är bra dagar.
SvaraRadera