fredag 20 januari 2012

Familjen utökas i sommar





Firar med en irish att jag ska bli moster igen i juni.

Den här gången blir det en skånetös.

Tydligen en livlig sådan enligt BM. Kommer passa bra in i vår familjs tjejgäng.

Och jag sa ju det. 2012 blir ett bra år.

10 kommentarer:

  1. Grattus! Vad underbart.

    Jag är så stolt över min systerdotter och vill gärna bli moster igen.

    SvaraRadera
  2. Stort grattis! Ju mer liv, desto mer kärlek! :-)

    SvaraRadera
  3. Härligt! Grattis till de blivande föräldrarna!

    Jag hoppas verkligen att 2012 blir ett bra år!

    SvaraRadera
  4. Jippi! Mera barn :D

    (Och du, du är utmanad -http://bortmedhullet.blogspot.com/2012/01/utmanad.html)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.