ja, vad roligt! grattis :)
Grattis!
Grattus! Vad underbart. Jag är så stolt över min systerdotter och vill gärna bli moster igen.
Stort grattis! Ju mer liv, desto mer kärlek! :-)
Grattis, vad kul!
Grattis!!
Grattis =)
Fantastiskt! Stort grattis!
Härligt! Grattis till de blivande föräldrarna!Jag hoppas verkligen att 2012 blir ett bra år!
Jippi! Mera barn :D(Och du, du är utmanad -http://bortmedhullet.blogspot.com/2012/01/utmanad.html)
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
ja, vad roligt! grattis :)
SvaraRaderaGrattis!
SvaraRaderaGrattus! Vad underbart.
SvaraRaderaJag är så stolt över min systerdotter och vill gärna bli moster igen.
Stort grattis! Ju mer liv, desto mer kärlek! :-)
SvaraRaderaGrattis, vad kul!
SvaraRaderaGrattis!!
SvaraRaderaGrattis =)
SvaraRaderaFantastiskt! Stort grattis!
SvaraRaderaHärligt! Grattis till de blivande föräldrarna!
SvaraRaderaJag hoppas verkligen att 2012 blir ett bra år!
Jippi! Mera barn :D
SvaraRadera(Och du, du är utmanad -http://bortmedhullet.blogspot.com/2012/01/utmanad.html)