tisdag 17 januari 2012

Diet hit - diet dit

Med tanke på grädde är det inte VV. Med tanke på frukt är det inte LCHF.

Tur att jag kör varken eller då.

Inte än i alla fall.




13 kommentarer:

  1. Du har ju provat en massa dieter. Och inget har passat.

    Motion, lagom med mat och unna.

    Det funkar väl?

    SvaraRadera
  2. men får hitta sin livsstil.
    Viktväktarna är min.

    Nu får du Chris hitta vad du ska leva med. Det som känns jävligt bra i magen. kram!

    SvaraRadera
  3. Dieter är sjukt överskattat!!! ;-)

    SvaraRadera
  4. Du kanske kör frukt- och gräddedieten? ;)

    SvaraRadera
  5. Sus är klok hon ;)

    Sluta ät socker ska du se att det händer grejer.

    SvaraRadera
  6. Det är LCHFVV. Bästa dieten! ;)

    SvaraRadera
  7. Det låter som en utmärkt kombination!

    SvaraRadera
  8. chrissan goes äta vad hon vill-diet :)
    kram//

    SvaraRadera
  9. Äsch, skit i dieter! Jag tror mer på äta nyttigt, motionera och unna sig någon gång emellanåt. Det mår man mycket bättre av! Och skippa läsk framförallt. Drick vatten istället!!

    SvaraRadera
  10. Jag tänker att jag blandar lite av det bästa från alla dieter ;)

    SvaraRadera
  11. Håller med Sus. Jag tror inte på dieter. Och jag tycker det funkar. :)
    Men du är fin oavsett diet eller ej skulle jag säga. KRAM

    SvaraRadera
  12. Du. http://frasigtvarordet.blogspot.com/2012/01/utmaning.html


    DO IT. Kram och ha en fin och mullig fredag.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.