Du har ju provat en massa dieter. Och inget har passat.Motion, lagom med mat och unna.Det funkar väl?
Sus: Sant!
men får hitta sin livsstil.Viktväktarna är min.Nu får du Chris hitta vad du ska leva med. Det som känns jävligt bra i magen. kram!
Dieter är sjukt överskattat!!! ;-)
Du kanske kör frukt- och gräddedieten? ;)
Sus är klok hon ;)Sluta ät socker ska du se att det händer grejer.
Det är LCHFVV. Bästa dieten! ;)
Det låter som en utmärkt kombination!
chrissan goes äta vad hon vill-diet :)kram//
Äsch, skit i dieter! Jag tror mer på äta nyttigt, motionera och unna sig någon gång emellanåt. Det mår man mycket bättre av! Och skippa läsk framförallt. Drick vatten istället!!
Jag tänker att jag blandar lite av det bästa från alla dieter ;)
Håller med Sus. Jag tror inte på dieter. Och jag tycker det funkar. :)Men du är fin oavsett diet eller ej skulle jag säga. KRAM
Du. http://frasigtvarordet.blogspot.com/2012/01/utmaning.htmlDO IT. Kram och ha en fin och mullig fredag.
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Du har ju provat en massa dieter. Och inget har passat.
SvaraRaderaMotion, lagom med mat och unna.
Det funkar väl?
Sus: Sant!
SvaraRaderamen får hitta sin livsstil.
SvaraRaderaViktväktarna är min.
Nu får du Chris hitta vad du ska leva med. Det som känns jävligt bra i magen. kram!
Dieter är sjukt överskattat!!! ;-)
SvaraRaderaDu kanske kör frukt- och gräddedieten? ;)
SvaraRaderaSus är klok hon ;)
SvaraRaderaSluta ät socker ska du se att det händer grejer.
Det är LCHFVV. Bästa dieten! ;)
SvaraRaderaDet låter som en utmärkt kombination!
SvaraRaderachrissan goes äta vad hon vill-diet :)
SvaraRaderakram//
Äsch, skit i dieter! Jag tror mer på äta nyttigt, motionera och unna sig någon gång emellanåt. Det mår man mycket bättre av! Och skippa läsk framförallt. Drick vatten istället!!
SvaraRaderaJag tänker att jag blandar lite av det bästa från alla dieter ;)
SvaraRaderaHåller med Sus. Jag tror inte på dieter. Och jag tycker det funkar. :)
SvaraRaderaMen du är fin oavsett diet eller ej skulle jag säga. KRAM
Du. http://frasigtvarordet.blogspot.com/2012/01/utmaning.html
SvaraRaderaDO IT. Kram och ha en fin och mullig fredag.