fredag 27 januari 2012

Alfapet






Köpte ett nytt spel idag till sjuklingarna som gillar att ordleka.

6-åringen vann. Med viss hjälp vill jag tillägga.

4 kommentarer:

  1. JÄTTEROLIGT. I love. Jag har mailat dig :)
    KRAM/E

    SvaraRadera
  2. Favvospel hemma hos oss. Och Alias, ett tips för ordintresserade barnfamiljer.

    SvaraRadera
  3. Vaaa! Finns wf på riktigt ;-)

    SvaraRadera
  4. Alfapet är väldigt kul. Brukar jag spela med mina tonåringar.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.