Trodde ni hade en taskig herrgårdsvagn! ;)
Tove: nej då, den rullar bra mellan Eskilstuna och Tullinge.;)
känne rigen det där. Men nu klara mina sig själva - fast de låter på kvällarna
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Trodde ni hade en taskig herrgårdsvagn! ;)
SvaraRaderaTove: nej då, den rullar bra mellan Eskilstuna och Tullinge.;)
SvaraRaderakänne rigen det där. Men nu klara mina sig själva - fast de låter på kvällarna
SvaraRadera