tisdag 14 juni 2011

Dålig kombi

Det här med att vara en hårt arbetande mamma som stiger upp tidigt i ottan är ingen bra kombination med ett kvällspiggt sommarlovsfirande barn.

Gäsp!



3 kommentarer:

  1. Trodde ni hade en taskig herrgårdsvagn! ;)

    SvaraRadera
  2. Tove: nej då, den rullar bra mellan Eskilstuna och Tullinge.;)

    SvaraRadera
  3. känne rigen det där. Men nu klara mina sig själva - fast de låter på kvällarna

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.