Grattis till nya jobbet! :-)
Grattis till jobbet! :DD
Självklart! Den ligger där och blir kall.(men nu känner jag att jag borde köpt sccchhhaaampaaaagneee )
Skål och grattis!!
Det finns alltid en anledning att fira. Vackert väder, fult väder, kul på jobbet, aptråkigt på densamma. Men att fira nytt jobb o bloggutflykt är ändå det ultimata. Härligt, grattis!
Skål, det är du värd, och grattis igen :o)
Men Chrissan! Där satt den! Fan vad bra du är. Ikväll kommer grattiskram!/Ellen
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Grattis till nya jobbet! :-)
SvaraRaderaGrattis till jobbet! :DD
SvaraRaderaSjälvklart! Den ligger där och blir kall.
SvaraRadera(men nu känner jag att jag borde köpt sccchhhaaampaaaagneee )
Skål och grattis!!
SvaraRaderaDet finns alltid en anledning att fira. Vackert väder, fult väder, kul på jobbet, aptråkigt på densamma. Men att fira nytt jobb o bloggutflykt är ändå det ultimata. Härligt, grattis!
SvaraRaderaSkål, det är du värd, och grattis igen :o)
SvaraRaderaMen Chrissan! Där satt den! Fan vad bra du är. Ikväll kommer grattiskram!/Ellen
SvaraRadera