torsdag 5 maj 2011

Förfest


Jag firar lite till.
Och övar inför morgondagen.

För visst ska vi dricka skumpa Sus?

7 kommentarer:

  1. Självklart! Den ligger där och blir kall.
    (men nu känner jag att jag borde köpt sccchhhaaampaaaagneee )

    SvaraRadera
  2. Det finns alltid en anledning att fira. Vackert väder, fult väder, kul på jobbet, aptråkigt på densamma. Men att fira nytt jobb o bloggutflykt är ändå det ultimata. Härligt, grattis!

    SvaraRadera
  3. Skål, det är du värd, och grattis igen :o)

    SvaraRadera
  4. Men Chrissan! Där satt den! Fan vad bra du är. Ikväll kommer grattiskram!/Ellen

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.