måndag 30 maj 2011

Det värsta med armen...

...är inte det dåliga mamma-samvetet som kommer hela helgen då vi sagt att det är nog bara en stukning.
Nej, det är att hon missar sista träningarna på terminen.
Och graderingen.

Inte så mycket att göra åt det.
Får satsa hårdare nästa termin och fixa nästa bälte då.

3 kommentarer:

  1. Tycker synd om henne. Kram till er båda.

    SvaraRadera
  2. Stackars tjej! Nästan så man hoppas att det kommer regna mycket i E-tuna de närmaste veckorna....så att hon inte blir badsugen eller får värmeutslag under gipset!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej men stackars liten! :-(
    Hoppas hon mår bättre snart.

    Det där kan för övrigt hända vem som helst. Sambon gick med brutet käk-ben i flera dagar innan de fattade varför han hade svårt att öppna munnen... :-P

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.