I natt drömde jag om varm korv med bröd.
Får nog bli det till lunch idag.
Och så är jag godissugen.
Måste vara friskhetstecken va?
Fast jag mår fortfarande inte helt bra.
Är iaf feberfri, men är så trött. Både i kroppen och knoppen.
Och ljudkänslig. Känns som ett filter ring huvudet som gör att ljuden skär i öronen på mig.
Verkar vara nån jäkla influensa jag åkt på.
Tur jag är ledig imorgon så jag får vila upp mig ordentligt.
Det är säkert influensan!
SvaraRaderaTa det lugnt!
Åh, vad tråkigt! Krya på dig och mys imon!!
SvaraRaderaHoppas hoppas att du blir frisk snart - jag är i alla fall feberfri idag (tror jag).
SvaraRaderaKram
Låter bra att det går åt rätt håll!
SvaraRaderaHoppas att det går åt rätt håll.
SvaraRaderaKram