Usch vad jobbigt!*kram*
Aj då, blommor ska ju muntra upp! *skickar över en röd Gerbera*
Usch, begravningsblommor borde man aldrig behöva ordna med. Här får du en fredagskram istället för blommor, de varar ungefär lika länge. :)
Kram
Ting: ja, det var det...och det är ju jag som ska vara stark och stötta maken, men vem grinar mest? Jo jag.FruVenus: tar tacksamt emot gerberan. Det är fina blommor det.Här går man:tack för kramen.:)Anette: kram till dig med! :)
Kram! Och lite mer kramar :-)
Du kan få mina! Bodde du här hade jag kommit över med dem. Men de är dina i alla fall!Och Malde..fina Malde...starka Malde. Hon är värd alla blommor i hela världen.
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Usch vad jobbigt!
SvaraRadera*kram*
Aj då, blommor ska ju muntra upp! *skickar över en röd Gerbera*
SvaraRaderaUsch, begravningsblommor borde man aldrig behöva ordna med. Här får du en fredagskram istället för blommor, de varar ungefär lika länge. :)
SvaraRaderaKram
SvaraRaderaTing: ja, det var det...och det är ju jag som ska vara stark och stötta maken, men vem grinar mest? Jo jag.
SvaraRaderaFruVenus: tar tacksamt emot gerberan. Det är fina blommor det.
Här går man:tack för kramen.:)
Anette: kram till dig med! :)
Kram! Och lite mer kramar :-)
SvaraRaderaDu kan få mina! Bodde du här hade jag kommit över med dem. Men de är dina i alla fall!
SvaraRaderaOch Malde..fina Malde...starka Malde. Hon är värd alla blommor i hela världen.