fredag 29 oktober 2010

TGIF. Typ.

Hade tänkt göra en Sus idag och köpa hem lite fredagsblommor
då vi ändå skulle till blomsterhandlaren och beställa ett begravningsarrangemang.
Men jag fick åka hem och torka tårarna istället. Och snyta mig lite.
Sån är jag. På en fredag och allt.

7 kommentarer:

  1. Aj då, blommor ska ju muntra upp! *skickar över en röd Gerbera*

    SvaraRadera
  2. Usch, begravningsblommor borde man aldrig behöva ordna med. Här får du en fredagskram istället för blommor, de varar ungefär lika länge. :)

    SvaraRadera
  3. Ting: ja, det var det...och det är ju jag som ska vara stark och stötta maken, men vem grinar mest? Jo jag.

    FruVenus: tar tacksamt emot gerberan. Det är fina blommor det.

    Här går man:tack för kramen.:)

    Anette: kram till dig med! :)

    SvaraRadera
  4. Kram! Och lite mer kramar :-)

    SvaraRadera
  5. Du kan få mina! Bodde du här hade jag kommit över med dem. Men de är dina i alla fall!

    Och Malde..fina Malde...starka Malde. Hon är värd alla blommor i hela världen.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.