När jag såg din rubrik tänkte jag just den bilden! Längesen jag var i E-tuna, men just så där såg det ut...
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
När jag såg din rubrik tänkte jag just den bilden! Längesen jag var i E-tuna, men just så där såg det ut...
SvaraRadera