söndag 2 maj 2010

Tuna by night

Det är jävligt mörkt och ensamt så här dags.
Är nog ganska ensam om att vara på väg hem från jobbet nu.
I alla fall till fots.

1 kommentar:

  1. När jag såg din rubrik tänkte jag just den bilden! Längesen jag var i E-tuna, men just så där såg det ut...

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.