måndag 28 maj 2012

First day at the office

Första dagen gick ju bra. Inte så svårt att lyckas visserligen.
Träffade chefen och fick reda på vilket område jag ska jobba med.
Fick en dator och en telefon.

Hann med en lunchdejt med en av mina nya kollegor som jag känner sen tidigare och som jobbar på en annan avdelning på myndigheten.

Nu ska jag ta det lugnt, plugga på inom mitt område och suga åt mig alla utbildningar jag ska gå så jag får handlägga på riktigt. Men allra först ska jag kanske lära mig hitta i lokalerna, som typ vart toan ligger, och vilken våning lunchrummet med kaffeautomaten låg på.

Det blir bra det här, det blir det. 

8 kommentarer:

Jenny sa...

Vad är det du jobbat med? Låter spännande.

Ting sa...

Vad härligt Chris!
Jag är så glad för din skull!

Anonym sa...

Hoppas du kommer att trivas! Är så avis på cykelavstånd!!

Sus sa...

Klart det blir bra!

Catha sa...

Bra där. Fokusera på det viktigaste (kaffet) så löser sig resten.

Singelmamman sa...

Hitta kaffeautomaten säger jag med. Sen löser sig allt. Grattis till nya jobbet hur som helst!

Tre Gringos sa...

Låter Finfint! Grattis!

Jeanette sa...

Kan vara bra att ha koll på toan!
Kram