tisdag 7 februari 2012

Grattis till mig!






Och ni vet väl att åldern bara är en siffra?

15 kommentarer:

Tre Gringos sa...

Grattis! Bra siffror tycker jag:)

Tre Gringos sa...

Grattis! Bra siffror tycker jag:)

Tre Gringos sa...

Grattis! Bra siffror tycker jag:)

Malin sa...

Hipp, hipp hurra! Låter värre än det är *sägerfyrtioåringen*

Malde sa...

Grattis på födelsedagen!

Tant Grön sa...

Hip Hurra o Grattis!

Agneta sa...

Grattis!
Visst är det underbart att fylla år!

Och ja, ålder är bara en siffra. Jag är 40 nu och känner mig varken gammal eller särskilt vuxen. Lovely!

Lotta sa...

Grattis snygging! Kram!

Jeanette sa...

Grattis i efterskott!
Kram

Josefin sa...

Grattis en dag i efterskott :)
Jo då, bara en siffra!!!

Ceciliah sa...

Grattis i efterskott!

Fräsigt sa...

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS OCH VÄLKOMMEN TILL 38!

Hökis sa...

Grattis i efterskott!!och, ja, åldern är bara en siffra ;0)

Ke.Li sa...

GRATTIS!

Malla sa...

grattis i efterskott! :D