söndag 22 januari 2012

Fräsigt och Fru Fluff - här får ni mina svar!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hade firat nyår på Gran Canaria med hela min familj och var föräldraledig med Timea.


Vad gjorde du för 1 år sedan?
Gick all-in på LCHF-fronten. Maken tappade en del kilon, inte jag.

Hade en bihåleinflammation också. As usual.
Jag var också på väg till Paris med Ting och gänget. Men kom nog bara till Strängnäs.


Fem snacks du gillar:
Lättare att säga 5 jag inte gillar.


Fem-i topp:
chips med dipp
chips utan dipp
jordnötsringar
jordnötter
popcorn


Fast allra allra mest gillar jag GODIS.


Fem sånger du kan hela texten till:
Får nog bli 5 barnsånger. För till låtarna som spelar på radion kan jag nog mest sjunga med i refrängen.

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär (om mångmiljonär är 5 miljoner så gör jag inte så mycket av nedan men om jag vinner typ 40 miljoner eller mer):
Köpa ett hus. Eller fler. Gärna en "sommarstuga" utomlands.
Fixa till div kroppsdelar. Ögonlaser i första hand. Bröstlyft i andra. Sen tar vi kanske lite ögonlock.
Investera till barnens framtid.



Fem dåliga vanor:
Biter på naglarna.
Biter på naglarna.
Biter på naglarna.
Biter på naglarna.
Biter på naglarna.

Fem saker du gillar att göra:
Önskar jag kunde skriva träna x 5.
Får bli: 
umgås med nära och kära
läsa
kramas 
få hårmassage
bli killad under fötterna



Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
Just nu - tajta kläder går fetbort. 
Och korta magtröjor går alltid bort.
Gula kläder tar jag inte på mig. 
Inte heller gröna.
Haremsbyxor får  bli nr 5.


Fem favoritleksaker: 
iPhone.
iPhone.
iPhone.
Datorn.
Korsord.

Tio personer jag vill se göra den här utmaningen:
Är nog sist ut att göra den här.  Skickar vidare till den som är sugen.

5 kommentarer:

Malla sa...

haha ,man kan tro du biter på naglarna en del ;)

Ceciliah sa...

Roligt att läsa allas svar! Du vet att det är mer basilusker under naglarna än på en toasits va?!

Kia sa...

Ja! Tack, jag tar den på lyra :)
Det är kul att läsa vad alla skriver ju!

Susjos sa...

Va kul att läsa :)
åhh fira nyår på Gran canaria...låter inte helt fel!

Fru Venus sa...

Tack, kul att läsa :-)